fejlesztői partner
Bemutatás
A GLS címkekezelő modul képes a webáruház megrendeléseinek szállítási adatait (címzett, cím, utánvétösszeg, csomagpont hely stb.) közvetlenül a MYGLS (mygls.hu) csomagfeladó ügyviteli rendszerébe továbbítani anélkül, hogy elhagyná a webáruház adminisztrációs felületét, akár egy kattintással.
Ezáltal a rendelési adatokat nincs szükség kézzel felvinni a MYGLS rendszerébe. A címke nyomtatása nem automata, így kézzel kell kiválasztanod milyen csomagokat szeretnél átküldeni és nyomtatásra átadni, ezzel elkerülve a készlethiány vagy egyéb okokból adódó, nem azonnali csomagfeladást. A címke azonnal letölthető a weboldal adminfelületén belül és a letöltéssel elküldésre is kerül a GLS csomagfelvételi rendszerébe. Neked már csak ki kell nyomtatnod a megfelelő lapra és ráragasztani a csomagra, futárt rendelni.
A rendszer képes a tömeges címke nyomatására is, így a rendelések feldolgozásával töltött adminisztrációs idő lényegesen lerövidül.
A bővítményről
Kompatibilitás
Integráció
Verzió kompatibilitás:
WordPress 4 - 6.x és WooCommerce 3 - 6.x
- Szoftver ára: 34.990 Ft + ÁFA
- Telepítési támogatással
- Díjmentes első körös konzultációval
- 1 éves támogatással és verziókövetéssel
Verzió kompatibilitás:
3.0.x
- Szoftver ára: 34.990 Ft + ÁFA
- Telepítési támogatással
- Díjmentes első körös konzultációval
- 1 éves támogatással és verziókövetéssel
Verzió kompatibilitás:
1.6.x - 1.9.x - 2.2.x
- Szoftver ára: 34.990 Ft + ÁFA
- Telepítési támogatással
- Díjmentes első körös konzultációval
- 1 éves támogatással és verziókövetéssel
A funkciókról
Beállítások
Az adminisztrációs felületen könnyedén összekapcsolható a Woocommerce áruház a MYGLS fiókkal. Lehetőség van továbbá megadni alvállalkozói azonosítót, amennyiben nem közvetlenül a GLS-el, hanem fővállalkozó partneren keresztül szállíttatsz.
A megrendelés feldolgozásakor lehetőség van a rendelésekhez készítendő GLS szállítási címkéket egy gombnyomásra kinyomtatni, vagy több rendelést egyidejűleg, tömeges nyomtatásként felküldeni.
Megadható aznapi és dátum alapján kiválasztható csomagátadási időpont.
Beállítható csomagkövetési opció a regisztrált felhasználók számára.
A hibás címkéket közvetlenül a webáruházból is tudjuk sztornózni.
Exportált lap formátumot tudsz választani: A6, A4 és 85x85mm címkeméretek, különböző elrendezésekkel. Ügyfeleink nagy általánosságban az A4 – 2×2 -es és 85mm-es hőpapír elrendezést szokták használni.
Billingo, Szamlazz.hu, InnVoice és CMFX integrációval feltűntethető a korábban elkészült számla sorszáma is.
A GLS extra szolgáltatásait támogató funkciók elérhetők a webáruházból (Flex Delivery Service, Express Service stb.)
A rendszer működéséhez szükséges, hogy ismerd a MYGLS online belépési adataid és az ún. SenderID azonosítót, illetve hogy a GLS-nél regisztrált felhasználónéven engedélyezve legyen a saját API használata.
Bővebb információt erről a GLS üzletkötőtől vagy a +36 29 886 688 -es telefonszámon, illetve tőlünk is kérhetsz!
Miért ezt a bővítményt válaszd?
GLS címkekezelő
Hivatalos
A GLS Hungary értékesítői elsősorban a mi bővítményünket ajánlják, mint hivatalos integráció a piacon.
Konzultáció
Kötelező post-sales megbeszélést tartunk, hogy segítsünk az első lépésekben és bemutassuk a helyes használatot
Dokumentált
Naprakész leírást biztosítunk a telepítésről és a használatról, hogy a későbbiekben egyedül is boldogulj
Telepítés támogatás
Kérésre segítünk a szakszerű telepítésben és vállaljuk a technikai beállításokat a kulcsrakész használhatóságért
1 éves verziókövetés
A legfrissebb webáruház motorokhoz igazodunk, ezzel maximalizáljuk a kompatibilitást. Mindezt egy évre vásárolod meg
Használd ki előnyeit
Kezdhetjük
A bővítmény vásárlásával 1 év teljes körű garanciát vállalunk verziókövetéssel és telefonos / e-mailes támogatással, amelybe az esetleges későbbi frissítések és funkcióbővítések is beletartoznak, azonban az üzemeltető oldalában történt módosítás által okozott működési hiba kijavítását nem tartalmazza. Ebben az esetben is természetesen törekszünk a probléma megoldására és mielőbbi szolgáltatás visszaállításra!
A szoftver átadása előtt díjbekérőt állítunk ki, melyhez a megrendelési űrlapot szükséges kitölteni. A mezők kitöltésével tudjuk rugalmasan kezelni megrendelésed, és automatizációkat végezni a leggyorsabb kiszolgálás érdekében. Az űrlapon a számlázási adatokat, a kiválasztott modult/modulokat, a használt rendszer nevét/verziószámát és a választott domain címet kérjük be, valamint a telefonszámod, melyet nem kötelező megadnod, de nagyban segíti a kötelező konzultáció leegyeztetését.
A konzultáció alkalmával kérheted, hogy a bővítmény szakszerű telepítését végezzük el, így már akár aznap optimalzálhatod a rendeléssel járó adminisztratív folyamatokat. Ha a webshop egyedi sablonnal rendelkezik vagy bármilyen más plugin miatt inkompatibilitás merül fel, mely miatt a modul átprogramozásra szorul, abban az esetben egyéni ajánlatot adunk a beépítésre, melyet előre egyeztetni fogunk, miután megkapjuk a szükséges belépési adatokat a munka felméréséhez. Ilyen lehet ha:
- A szerveridő nem azonos a pontos idővel (gyakori probléma),
- Harmadik gyártótól származó szállítási és/ vagy fizetési modulokkal való inkompatibilitás,
- Egyedileg programozott pénztár (checkout) kiegészítőt használsz,
- Megváltozik az oldal motorja, verziószáma vagy átalakítják azt,
- Olyan verzióra frissítik az oldal motorját amelyet még nem támogat a bővítmény.
Mennyiségi kedvezmény
A modulokhoz tartozó licensz egy domain-re értendő, azonban 3 domain feletti felhasználásánál 20% kedvezményt biztosítunk a vásárlásból díjából! Teljesítés után kiküldjük a végszámlát a telepítőfájlok kíséretében.
Tájékoztatunk, hogy a vásárolni kívánt immateriális termék egy számítógépes szoftver, így az erre vonatkozó jogszabályokra hivatkozva, és mivel nincs lehetőség a szoftver visszajuttatására, így az esetlegesen felmerülő pénzvisszatérítési garanciát nem áll módunkban biztosítani!
Rendeld meg most az előnyökért!
Vásárlást követően garantáljuk, hogy külön díjazás nélkül telepítjük a modult és bemutatjuk a működést.